Mat!

Har just tryckt i mig lite krubb. Fy fan va gott de blev! Stekte svamt och köttbitar och sen hälde jag på med grädde och blandade i glasnudlar och minimajs! Mummmmma säger jag bara!

Facebook krånglar som tusan å jag kan inte ens få upp sidan? Hmm, bajs internet!

Mätt som en fläskpadda ska jag lägga mig å kolla på film/tv. Tänkte gå en promenad, men efter att jag gick till affären tidigare så kände jag att mitt knä inte pallar.. Knät råkade lite illa ut i lördags om man säger så.

Nåja, bäst att vila sig i form. Jo juste, idag har min hyresvärd satt upp namnlapp på min postlåda! :D
Jag bor tydligen på Pedercolbjørnsensgate 2B (inte 2C).

Skicka brev de är kul ! :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack.. Jag saknar dig med.

2010-08-31 @ 15:25:38
URL: http://tisseltassel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0