Knäppa familjen?!

Igår hade vi en himla trevlig kväll.

Vi började med att leta en resturant att käka på. Vi gick till dom flesta och det blev den första. Herre gud vad det blev gott! Dock hade vi en rolig resa dit (tur man inte skäms för sin föräldrar) Började med att en gubbe i solglasögon spanade in hela familjen och han kunde inte annat än skratta, ser vi så rolig ut? Eller var det mormor och farmor han spanade in? Det är frågan det.
Sen såg mor självklart ett grymt stort ankare så hon var bara tvungen att ta kort med alla oss runt detta ankare. Jonas var nöjd att för en gångs skull ha något stort mellan bena som han sa.

Gick till första resturanten och käkade, blev oxfile med pommes och man fick massa goda grönsaker till. + hemma gjord bea sås! Oj vad det var gott och oj vad mätt jag blev!!

Sen gick vi en prommenad på stan, eftersom det är någon slags raggar träff i helgen så var det en hel den raggarbilar ute och körde :)
Mamma eller dansade till musiken som dånade ur bilen och mormor och farmor skrattade mest.
Men en sak är då säkert, vi hade riktigt roligt!








Jag fick ett glas &
jag frågade om jag
fick det!


Familjen samlad - mamma!


De här är en båtlåt


Snygg ankaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0