Jag blir varm inombords!

Den låten,den e bara VI! <3

som jag saknar våra nätter! våra ljuvliga stunder då vi löste alla olika världsproblem med lite te å andra go saker! :P

Saknar Ditt glada jag som alltid fick en att it kunna göra annat än le och skratta som en annan tok! :)

Jag älskar dig din underbara lilla krabat! underbar är ditt mellan namn ;) glöm aldrig någonsin hur värdefull du är! och never evvveeer hur mycket du betyder för mig å mitt hjärta!


älskk däää sugarpie! ;) pözz pözz å slap på snygg ässset!

Hur kan man inte bli glad när man får den där underbara kommentaren?! Nu väntar jag bara på att få lösa alla våra världsproblem tillsammans. Jag väntar på att få lyssna på "Långa nätter" med dig. Jag väntar på att få dricka java mitt i natten och inte kunna sova sen. Jag väntar på att få hämta dig på tågstationen och ge dig världens längsta kram! Jag väntar på dig!



Våran låt Cissi, bara våran låt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0