Jag blir så less på mig själv!!

Varför ska jag sova bort hela dagarna för? Somnade väl inte förens där vid halv 6 kanske. Kroppen är så inställd på att jobba natt så jag vet inte ens hur man gör när man sover på natten.. De är ju sjukt!!
Nåja, i morgon jobbar jag natt så då får jag ju sova ut på morgonen. Men på onsdag ska jag fan i mig upp tidigt! Måste ställa om dygnet tills mamma å dom kommer.. Kan ju inte hålla på å vara uppe hela nätterna då.

Nu är det bara tisdag och onsdag kvar, sen kommer världens bästa mamma! Jag har väntat på den här dagen sen midsommar och äntligen närmar den sig med stora steg! Som jag saknar min mamma, världens bästa mamma! Tänk om allt i hela världen kunde ha en så bra mamma som de jag har! :)

Jag tror jag skulle behöva städa lite smått inför besöket av dem. Men det hinner jag ju med på onsdag då jag ska gå upp TIDIGT OCH INTE SOVA BORT HELA DAGEN!
Byta sängkläder och köra igång tvättmaskinen kanske jag borde göra i morgon. Äääh, de löser sig hur som helst.

Vad jag ska göra idag har jag ingen aning om.. Ingenting som vanligt skulle jag väl tro.. Kanske blir en prommis eller så.. Får se helt enkelt.

Joo juste, gjode omelett till frukost, snacka  om att det blev pannkaka av allt! Himla dåliga stekpanna som allt bränner fast i! Jag lovar att vatten hade brännt fast om man hade kokat de i den stekpannan!
Även fast min omelett blev pannkaka så var den faktiskt grymt god. Recept kan ni får här nedan:

Smeten
2ägg
2msk creme fraiche parmesan&vitlök
aromat, vitlökspulver och paprikapulver
"Pålägget"
2 färska champingjoner
2skivor skinka
några små-tomater
ost.

Tänkte ta kort men den såg så äcklig ut så de blev inte :p

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh tack så mycket! Så du har en blogg du också, kul :)



Du jobbar i Norge?

2010-08-09 @ 18:19:45
URL: http://annaelisabetsundstrom.blogg.se/
Postat av: DAVID

Nu ställer du klockan och stiger upp före 3 på dagarna! inge mer sovmorgon för dig !!

2010-08-09 @ 23:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0