Ibland har jag så konstiga drömmar!

Jag vaknade av väckarklockan kl11 typ. Sen halv sov jag till 12. Och när jag halv sover drömmer jag oftast ganska mycket.

Jag var i Älvsbyn, det var just uppe i Teaterprojektet tiden. Jag hade sett repitionen och skulle sedan gå till jobbet på Regnbågen. Av någon konstig anledning hade jag med mig Jiddra . Vi gick där upp för lååååånga backen i godan ro, Jiddra var lös som vanligt. Sen hör jag hur det kommer tunga fotsteg bakom mig, jag går snabbare men inser att stegen kommer ändå i fatt mig. Jag går då sakta och tänkte släppa fram personen bakom mig eftersom det är ganska smal trottoar. Då ser jag att det var en mega äcklig man som stannar och ska börja prata, jag säger att jag har bråttom till jobbet och inte riktigt har tid, tyvärr. Han ger sig inte, då säger jag att om du inte slutar kastar jag nycklarna på dig. Jag tog hunden och sprang till Forum där mamma och några fler var.. Sen skulle jag ringa till C på jobbet och förvarna ifall att han skulle komma upp till Regnbågen. Jag skulle gå in på hitta.se men dom hade tagit bort den sidan och kvar fanns bara Facebook. (haha).
Fick ett sms att jag sitter utanför ditt jobb på en gunghäst och väntar, fick det från ett okänt nr så trodde det var den äckliga mannen.
Fick åka bil upp till jobbet, såg ingen utanför huset. Kände mig ganska trygg då jag såg att det var folk i huset brevid. Gick in och låste dörren, väntade på barnet som skulle komma (kommer till å med ihåg vem det var jag väntade på!)
Det tog tid, jag väntade och väntade. Helt plötsligt var jag på krogen? (haha) Snabba vändningar.
Träffade då Frida som gått i min klass och hon hade en rosa sparkdräkt på sig. Jag undrade hur i hela friden hon kunde gå ut på krogen i den! Nåja, sen var vi tvungen att dansa nån konstig ringdans och alla var glada och var med.
Sen så vaknade jag..

Typiskt när man drömmer något som en gång varit läskigt och sen blir bra, alltid då de bra kommer ska man vakna!!



Bild från en härligkväll med RB gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0