Ibland funderar jag himla massa i onödan!

Började just fundera på när jag ska fara hem nästa gång. Ärligt talat så känner jag inte att jag vill fara hem just nu. Jag vill bara vara här och att ni där hemma kommer hit istället.
Jag kanske kommer hem jul om jag är ledig, vilket jag inte vet nu. Men om jag är ledig jul så kommer jag garanterat hem. Tänk att få fira en jul med familjen för första gången på många år. Dock kommer en del av familjen saknas men kanske just därför skulle det vara otroligt kul att fira jul med familjen.

Men jag hoppas ändå på att få jobba, man får nämligen fet lön under röda dagar i Norge. Närmare bestämt 133% extra. Och det säger man ju absolut inte nej till.

Sen så vill jag ju naturligtvis vara hemma på juldan då ungefär alla är ute och då träffar man ju alltid en massa roligt folk.
Sen så vill jag vara hemma den 1september då min lillalillalillebror blir 18 år. Det hade varit skoj att vara med på det kalaset.

Sen vill jag också vara hemma en helt vanlig mörk höstkväll och bara mysa i soffan med ost, kex och vin med mamma.

Nä vet du vad Sara, du vill så himla mycket. Det är bara lära dig att man inte får allt man vill! Så enkelt är det.

Nu funderar jag på vad jag ska ta å äta, kanske jag ska ta mig några räkor å skala dom. De lät ju förjävla gott faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0