I håll å dööööj!

Inte riktigt så farligt är de, men nästan tror jag!
Det känns som att jag har tusen ting att göra, men i själva verket har jag typ 2 ting att göra. Städa och diska. Men skulle dock behöva handla lite också. Kan vara kul att ha lite mat i kylskåpet. (nog för att jag har mat, men de finns ju saker som tar slut hela tiden, typ mjölk, frukt å grönsaker.) Dock har jag inte hittat någon laktosfri mjölk i Norge och jag ids verkligen inte dra till Nordby för att köpa lite mjölk.

Dagens jobb har gått riktigt bra, känner mig fortfarande lite vilse att jobba dag/kväll men det blir nog bättre eftersom.

Nu ska jag berätta en jäkligt rolig grej, när jag skriver här på bloggen så tänker jag på Norska!? Och många gånger måste jag radera och skriva om för att jag börjat skirva på norska.
Är jag inte sjuk så säg?!

Jag är hungrig så jag tror jag håller på att dö, så det kanske vore en god ide att göra sig nå mat. Då är ju den eviga frågan vad ska man äta idag då.

Nä ni, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0