Hoppet är det sista som lämnar människan.

Eller var det hörseln?!
Ibland förmår jag inte att bli besviken, men ibland så skär de riktigt djupt i mitt hjärta!


Oj, vad jag sovit gott i natt! Känner mig ändå inte riktigt utvilad.
Denna veckan har jag mycket jobb, vilket jag gillar för då syns det på kontot den 12september. Börjar med natt måndag, fri tisdag, kväll onsdag, dag torsdag, natt fredag, natt lördag. Sen vet jag inte mer!

Jag sitter nu i min morgonrock för min otroligt sköna Teletubbies dräkt är i tvätten.
Jo juste, några har frågat vart jag köpt den och min snygga overall/sparkdräkt kommer från B-young och kostade då 299 norska kr. Det var kampanjpris och jag kollade tyvärr inte vad den gick på ordinarie pris. Jag har även sett att Vero Moda har sparkdräkter, även BikBok. Vet inte vad priserna ligger på där, men runt 400-600 skulle jag tro.
Sen har ju även onepiece.no, och det är dom som gjort orginalet tror jag. En vacker dag hoppas jag att det hänger en sån på min krok också! :)

Avslutar med ett fint citat ur en söt liten bok jag fick av mamma. Boken heter
"Det finns ingen bättre VÄN än en DOTTER och ingen DOTTER som du"


"De flesta döttrarna gifter sig med män som liknar deras fäder,
kanske det är därför de flesta mödrarna gråter på bröllop."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0