Gottigotti!

Just tryckt i mig en GI-Burgare från MAX. Det är absolut det godaste MAX någonsin gjort, frisco släng dig i väggen. Och dessutom känns det nyttigare med GI-burgare. (även fast det säkert inte är de)

Pratade massa med Cissi när jag var i Sverige :) Jag har än inte kommit över den där konstiga känslan att hon inte kommer vilken minut som helst och dricker te med mig.. Men snart så kommer hon ju faktiskt och dricker te med mig på riktigt :)

Ska även ta och snöra i en färg i håret, gjorde bara en toning sist och det börjar se så uttvättat ut så tänkte de är bäst att bättra på det hela lite :)

Åååh, juste jaa! Vet ni vad, på Vero Moda så hade dom 100kr rabatt på jumpsuit (overall). Det ser så mysigt ut att ha en sån där sparkdräkt så jag funderar faktiskt på att köpa en. Fast dom är ganska så lejda. Men å andra sidan så lämnar man ju aldrig lägenheten med en sån dräkt.


Ser ni inte hur mysig dom ser ut?! Dom här är från onepiece.no men veromoda har liknande och veromodas är lite billigare. :)

(bilden från google!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0