Exakt precis NU!

Exakt precis nu saknar jag Älvsbyn sjukt mycket.

Jag vill gå ut och gå mitt i natten på dom vägarna jag känner igen sen barnsben, jag vill andas den norrländska luften, jag vill se alla som ligger på raggen, jag vill bara sitta vid köksbordet på Sippgatan och äta middag, jag vill sova i min egen säng nere i förrådet tillsammans med den högljuda frysen, jag vill äta äckligt polarbröd, jag vill vara i Lillkorsträsk i ladgårn och bara vara med kossorna, jag vill ringa en kompis och bara surra för att sedan mötas upp och göra ingenting, jag vill basta i stugan och sen sova i stugsoffan, jag vill se vår bil och eventuellt ta en tripp med den bara för att, jag vill bara få den där varma kramen av mamma, men mest av allt vill jag vara hemma på onsdag när lillebror blir 18 år!





Tänk att du blir 18 år, älskade, hatade lillebror! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0