Sov som en klubbad säl hela dagen. Vaknade där vid 15.30 och tog mig nå i magen. Är fortfarande svina trött så  funderar på att bädda ner mig i soffan och se en film och förhoppningsvis somna några minuter.
Sen är det de där vanliga, eviga och dagliga problemet, vad ska jag käka?! Det kommer mest troligt att bli något väldigt enkelt och väldigt snabbt bara för att stilla hungern.

Jag är sjukt sugen på kräftor och det verkar som att alla äter kräftor för fulla muggar, men det har kanske med premiären att göra :p
Sen så tycker jag alla far utomlands också, jag vill också känna den där känslan att snart sitta på et flygplan mot varmare bredgrader! Underbar känsla!


Förra årets kräftor på bryggan i stugan. Jag och mor på tuman hand! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0