Back on track!

Back in Halden så att säga! :)

Gick bara bra att köra, men oj vad det är drygt att sitta i en bil själv så länge.. Men de får lov att gå helt enkelt.

Börjar jobba om drygt en timme. Är inte alls pepp, och blev ännu mindre pepp då jag såg att jag är ledig tills på torsdag efter inatt alltså.. Nååjaaa!
Då har jag ju massa tid på mig att pynta med dom nya prylarna jag köpt och lite sånt små fix. Tror det blir himla mysigt.

Känns smått onödigt att skriva vad jag gjorde i Västerås eftersom jag inte gjorde så mycket tycker jag.
Men veckan har erbjudit detta:
Bilbingo, Vinkväll, Grillkvällar, Mormormys, SHÅÅÅPING, IKEA, Fylletaxi, sömn, normal dygnsrytm och massa mer!


Nu ska jag ta mig något att äta så jag inte far på jobb och är vråååål hungrig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0