1 dag kvar shalallaaaa!

Jag är som ett barn som väntar på jultomten. Ni vet när man inte kan sova på kvällen för man är så spänd och förväntansfull. Ungefär så är jag nu.

Den 12 augusti kommer vara den absolut bästa dagen på mkt mkt länge! Tänk att det gått nästan 2 månader sen jag kramade min mamma! Det finns ingen människa i hela världen som jag saknar så mycket som henne. Tänk också att jag är 20 år och jag är som en barnunge som inte kan vara ifrån sin mamma. Sjuk är vad jag är! :p

Men i morgon får jag träffa henne! Jag får krama henne! Jag får surra massa med henne! Jag får krama henne igen om jag vill! Jag får rå om henne i nästan 3 dagar!
Jag kan nästan lova att jag kommer grina som en barnunge när jag ser henne, och när jag får krama henne.

Ååååh vad jag längtar efter min mamma, världen bästa mamma!

Inte nog med mamma, jag får även träffa Jonas, Mormor och Farmor.




Kommentarer
Postat av: Erica

Gud vad kul att din mamma kommer ;) ja jag är jätte glad! :) men mycket att göra just nu.. men vi måste snart prata igen, saknar din röst! :) <3

2010-08-11 @ 08:40:41
URL: http://ericaajohaansson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag längtar också som ett barn :o) Men nu börjar det vara nära, inoom 24 timmar har vi kramats :o)

2010-08-11 @ 14:25:40
URL: http://llookk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0